Livrare și returnare

Livrarea comenzilor

Bijuteriile comandate online se livrează pe întreg teritoriul țării în maxim 3 zile lucrătoare, prin intermediul serviciului de curierat FAN COURIER, iar livrarea acestora este gratuită pe teritoriul României cu exceptia cerintelor corespunzatoare colectiei by Safir. 

Confidentialitate garantata

Suntem constienti ca majoritatea clientilor cumpara produsele noastre pentru a le oferi cadou persoanelor dragi. De aceea va oferim discretie maxima pe tot parcursul procesului de comanda.

Toate bijuteriile sunt ambalate individual în cutii,plicuri și pungi personalizate înainte de a fi expediate către destinatar.

Proceduri obligatorii la livrare
Produsele comandate online sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Vanzator. In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.

Produsele sunt sigilate în plic și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Vanzatorului, la adresa de email office@diamond-boutique.ro, lipsa oricarei „caracteristici obligatorii”, asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate „caracteristicile obligatorii” prezente.

În cazul stornării comenzilor sau Retur prin extragaranție, costul de transport nu se stornează.

Livrarile in Romania se fac de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 16:00 si sambata intre orele 10.00-12.00 .Comenzile se vor confirma cu cel putin 1 ora inainte de livrare.

Returnarea/schimbarea produsului

În cazul în care produsele nu corespund cerintelor tale, poți solicita returnarea sau schimbarea acestora în termen de 14 de zile lucratoare.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite în termen de maxim 14 zile lucratoare din momentul recepționării coletului.

Produsele returnate care prezintă modificări fizice vor fi refuzate, starea coletului fiind confirmată printr-un proces verbal întocmit împreună cu reprezentantul firmei de curierat.

Costurile de retur vor fi suportate de către client.

Adresa de returnare a produselor este: Calea Victoriei Nr. 26, Sector 3,Bucuresti, Bijuteria Diamond Boutique.

Ai la dispozitie 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului pentru a solicita returul produselor. Asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie etc.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email (office@diamond-boutique.ro) sau telefon 0736639838).

ÎN CE CONDIȚII POT FI RETURNATE PRODUSELE DIAMOND BOUTIQUE?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Diamond Boutique – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu diamond-boutique.ro).
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Bijuteriile trebuie sa fie returnate intacte, fara zgarieturi sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in cutia originala, care este parte a produsului.

CUM SE EFECTUEAZĂ RETURUL?
ADRESA la care trebuie să returnați produsul este:
Magazin Diamond Boutique, Calea Victoriei Nr. 26, sector 3, Bucuresti,cod postal 030027.
Telefon: 0736639838
Pentru a returna un produs Diamond Boutique vă rugăm să contactați FAN COURIER.
https://www.fancourier.ro/
Telefon: 021/9336; 0723/0742.55.22.33: *9336
Pentru orice alte informații legate de produsele și serviciile noastre, nu ezitați să ne contactați.

office@diamond-boutique.ro
Telefon: 0736639838

Livrarea este GRATUITA la comanda peste 300 de lei si taxata la comenzile mai mici astfel: 15 lei (livrare in Bucuresti) sau 25 lei (livrare in Romania). Cand locatia dumneavoastra nu se afla in aria de acoperire a Fan Courier se platesc taxe suplimentare indiferent de valoarea comenzii. Verificati aria de acoperire: Fan Courier

In plus, trebuie adaugat campul de transport in cosul de cumparaturi care sa se actualizeze cu suma finala, in finctie de locatia de unde este facuta comanda si valoarea
– gratiis (baloare 0) la cos de minim 300 de lei
– 15/25 lei in functie de locatia de unde e plasata comanda. (BUCURESTI SAU TARA)

Coș cumpărături